Babitsosok a migrációról

Érdekes, nem?

2016. február 28. 13:55 - Cenzúra Babits

„Én nem csak a német nyelvet, hanem az embereket is meg akarom ismerni. Vagyis, egyszerűen csak azt szeretném tudni, milyenek ezek a németek.” – mondta első videójában Firas Alshater. Ő is egy azok közül, akik a szíriai rezsim elől Németországba menekültek.

Már két és fél éve él Berlinben, és most videóban meg is osztotta, mi a véleménye a lakosságról, illetve milyen kísérlet alapján tudja ezt bizonyítani. A berlini Alexanderplatzra állt ki, bekötött szemmel és széttárt karokkal, maga mellé pedig feliratos táblát tett: „Muszlim vagyok és bízom benned. – Te bízol bennem? Ha igen, ölelj meg!”

Az eredményt is elmesélte. „Vártam, vártam és vártam. És tudjátok mi történt? Az emberek elkezdtek ölelgetni. Ha a németek valamit elkezdenek, akkor azt többet nem hagyják abba. Itt megtanultam, hogy a németeknek több időre van szükségük, de aztán már nem olyan tartózkodóak. Azt is tudjuk, hogy nem ez volt Firas utolsó kisfilmje, hiszen még több új videót is tervez. Állítása szerint, rendkívül érdeklődik a német kultúra iránt, de a meglepetés kedvéért többet még nem árul el. Az biztos, hogy mi izgalmasan várjuk! Ti hogy vagytok ezzel? Nézzétek meg a videót és döntsétek el!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babits-migracio.blog.hu/api/trackback/id/tr908425994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása